Brace yourself

Se lanseaza Youtube.ro. Intrebarea e ce bugete va lua din tv. Si cate productii de televiziune se vor (mai) regasi, oficial, pe Youtube.ro

De aici

3 Comentarii
  1. alex spune:

    Nu cred ca o sa ia din bugetele de TV. Mai repede ia din bugetele media de la online si print pentru inceput. Poate in 1-2 ani sa inceapa sa muste un pic din felia de la TV-uri. Orice televiziune mica care inca nu are un sistem de distributie al contentului ar trebui sa inceapa sa isi creeze o prezenta oficiala pe youtube.
    Singurul post care cred ca va lipsi de pe youtube o sa fie ProTV care deja are o platforma de distributie pe care incearca sa o monetizeze. Posibil si Digi dar nu stiu in ce stadiu mai sunt cu platforma lor online, daca au inceput monetizarea, daca au continut relevant…

  2. orlando spune:

    Miza nu sunt bugetele din online pe care le ia Sergiu/Trilulilu sau ceilalti playeri, miza sunt banii din tv. Orice televiziune mica, medie care se va baza/muta pe Youtube va disparea in 3-5 ani.

  3. radu spune:

    Daca Google are deja jumatate din piata de online din Romania, inca una-doua zeci de milioane de euro nu pot fi o miza, intr-adevar. La o companie cu 50 mld USD revenue, nu-si bate nimeni capul sa localizeze un produs precum YT ca sa ia din banner-eala locala. :)

    Insa, cum zice si alex, status quo-ul se schimba greu. Abordarile empirice, „pai eu nu ma uit niciodata la postul X/nu dau click pe reclame pe google/nu vad banner-ele”, primeaza in „strategii” deci primul pas e ca factorii de decizie sa inceapa sa se uite cu ochisorii lor la stiri, emisiuni etc pe YT inainte sa il ia in calcul drept un mediu care corespunde „strategiei” de marketing.

    Plus… SEA, SEM, SEO, SMM, SMO, ORM, ER, CTR, CPM, CPC, CPF, CPL, CPConv si acum si CPV. Prea multe acronime pentru 2-3k pe online.

Lasa un comentariu