Dar vai, ce avem noi aici?
duminică, mai 12th, 2013In timp ce o ascultam linistit pe Kim Wilde (pt mai tinerii cititori, Kim a fost in anii ’80 ce e acum errr, spuneti voi aici o cantareata sexy din zilele noastre), asa, asadar in timp ce o ascultam pe Kim imi apare frumusetea de banner din imaginea alaturata, sa-i scoatem pe greci din zona euro, da sau nu?
Trecand peste faptul ca romanii ar fi ultimii care ar trebui sa raspunda la o asemenea intrebare, ma asteptam sa fiu intrebat de Cipru, abia s-a intamplat, Grecia e un subiect „fumat”, asa ca dau click, impins de curiozitatea de a vedea cine foloseste domnule asa ceva si mai ales de ce o foloseste pe Kim pentru o astfel de intrebare.
Surprize, surprize, am ajuns pe wall-Street.ro, fix pe un articol din 4 noiembrie 2011!!! „Presa germana propune referendum pentru a scoate grecii din zona euro” URL-ul este cel original, source adwords + old banners.
Pe aceeasi tema, puteti citi la Dragos o poveste cu elemente de Hollywood, despre un alt succes fenomenal: Rol.ro.
P.S. acest post e un pamflet + e si o reactie la nelinistea managerului de la Internet Corp, compania care detine Wall-Street.ro, manager ce nu poate dormi gandindu-se la audienta de 10 persoane/numar a Ziarului Financiar.
This entry was posted on duminică, mai 12th, 2013 at 09:02 and is filed under aberatii. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
aseara tocmai am vizionat un frumos banner ESTI VIZITATORUL 1 MILION!!!!
Daca iti google-uiesti numele, o sa dai peste ceva si mai interesant. :))
Probabil e o campanie mai veche, care nu a fost oprita atunci cand trebuia. O sa verificam saptamana viitoare si o sa o dezactivam. Nu vad insa legatura, fie ea si pamfletara, cu ce face ROL, asta e o campanie platita – sunt convins ca stii asta.
Cat despre cei peste 10 cititori care cica citesc in medie fiecare exemplar din ZF, macar asta sa fie o palida consolare pentru managerul Mediafax Group, avand in vedere scaderea uriasa a tirajului si vanzarilor din ultimii ani. Sa dormim bine, zic! ;))
Probabil.
Managerul Mediafax Group isi vede de treaba lui si de produsele pe care le gestioneaza, spre deosebire de managerul Internet Corp care nu mai poate de grija altora. Somn usor, sa ne spui ce trafic are wall-street.ro fara campaniile astea geniale.
Cine nu mai poate, Orlando, de grija altuia? Care e problema daca noi cheltuim bani pentru promovare (poate nu foarte eficient, e drept, vezi exemplul tau), patronii IC nu au televiziune, sa facem si noi trafic cu prezenta la stirile televiziunii la care tata Sarbu nu mai e actionar de ceva timp.
Oricum, enough is enough, duminica e pentru familie nu pentru a raspunde la trolling. In postul meu despre cei 10 cititori in medie pe editie ai ZF vs cei 2-3 la ziarele de business nr 1 si 2 din Germania nu ma luam de nimeni personal, asa cum ai facut-o tu in post si in comentarii. Nu-ti inteleg pornirea, asa ca poti comenta de acum incolo in voie, doar e blogul tau.
Enjoy the Sunday, daca tot e trolling nu inteleg de ce te-ai deranjat sa raspunzi, puteai sa ignori si sa-ti vezi linistit de duminica in familie.
Doar 10 cititori la ZF? Noi primim un exemplar la birou pentru vreo 30 de persoane. Pot demonstra, sunt toate nedesfacute :)
Nu inteleg stresul cu partea de estimare a audientei presei scrise. E clar ca sunt umflate cifrele. Conteaza tirajul.
Hai sa facem si la net aceeasi estimare, sa umflam si noi cifrele de vizitatori unici (aka tirajul). De exemplu siteul prosport.ro e citit de 6 x nr. de vizitatori unici (asa ca nu are 2.000.000 de cititori pe luna, ci poate undeva la 12.000.000) – ca audienta – pentru ca la servici se mai uita si colegi pe laptop, cei care au tablete in familie o mai impart, cei care au smartphone arata si prietenilor chestii misto plus alte scenarii. Nu numai un ziar e dat din mana in mana de muncitorii de pe santier (nu e vorba de ZF), ci si o informatie pe suport digital.
Cifrele de audienta din presa scrise au fost si vor fi umflate, toata lumea stie. Dau insa bine, banii merg bine. Iar la TV, estimarea cu cele 1.000 de aparte, de de asemenea de ras, o gogorita care din pacate tot da bine si e o scuza pentru a papa bani multi. Totusi, unii prefera cifrele umflate in detrimentul internetului unde totul e masurabil, asa ca nu are sens sa ne facem sange rau din moment ce aceia care invart banii nu au probleme cu asta. Cand se va intampla asta (daca se va intampla) o sa fim si noi ca afara, deocamdata estimarile din Romania sunt la putere.
@Vadim: eu zic mai degraba sa ne pregatim pentru momentul cand o sa trebuiasca sa estimam oameni din cookie-urile astea unice pe care le raportam. ;)