„Ad agencies and commercials are history”

In these days of Netflix and on-demand television a new TV standard is emerging. Ad agencies are dying faster than ever and converting themselves into something else, because they know that we won’t need them within the next 10 years. Why? Because humans don’t want commercials. They want to get inspired by new products and services, yes. But they want to be in control of where they are getting that inspiration. Not as a way to be allowed to watch TV shows and movies. But all this is old news.

De aici

7 Comentarii
  1. vali spune:

    aud c? a face o agen?ie de digital e re?eta succesului.

  2. SP spune:

    auzi bine…dar depinde cu cine :)

  3. Radu spune:

    „Previziolog” pe termen lung mi se pare un job foarte bun. Peste 10 ani n-o sa tina minte nici naiba ce ai zis tu in 2013 (daca nu se intampla ce ai zis), daca nu le reamintesti tu (daca se intampla, bineinteles). Meanwhile, daca te duce putin mintea sa creezi niste argumente digerabile in jurul previziunii tale, te duci pe la conferinte ca futurolog, write blogs and other fw thinking crap.

    Abia astept sa vad Schindler`s List ca serial. Intre timp: http://adage.com/article/digital/big-marketers-sign-apple-s-itunes-radio/243734/

  4. orlando.nicoara spune:

    Radu,

    Vezi ca sunt niste ghilimele acolo si un link, dai click pe el si ajungi la tot materialul, apoi traduci in engleza comentariul si-l trimiti celui care a scris postul. Succes ;)

  5. Radu spune:

    Thanks, ;) , esti sigur ca e nevoie si sa-l traduc?

  6. orlando.nicoara spune:

    Nu, daca vrei doar sa trollezi :)

  7. […] 6. Pentru ca dupa o experienta valoroasa dar si dureroasa la CME – pretul actiunilor a cazut de la peste 1.000 de coroane in august 2008 la 80 in august 2013 (adica de la peste 38 de euro la doar 3-4 euro azi – detalii, aici) – , Adrian Sarbu stie mai bine decat orice om de media indragostit de content ca, din pacate, modelul actual advertising plasat in continut unidirectional nu va mai functiona prea mult. Iar accentul pus pe importanta deal-urilor cu distribuitorii s-a vazut clar in ultimele decizii ale CME. In plus, oamenii de baza ai organizatiei sale, de a caror opinie Sarbu va tine cont, impartasesc aceasta opinie. […]

Lasa un comentariu