Am fost aseara la intalnirea 2Parale Black Friday

Si mi-a placut. Multa lume (multumesc doamnei/domnisoarei care mi-a „indicat” un loc liber la masa unde statea), discutii interesante, Bogdana si Dragos Manac in mare forma, Dorin Boerescu optimist, cifre interesante, detalii despre cum se pregatesc afiliatii si advertiserii pentru ceea ce pare cea mai buna zi pentru ecommerceul din .ro –> doua ore petrecute intr-un mod placut/util.

Altfel Bogdana ne-a spus trei lucruri interesante (ne-a spus mai multe dar pe astea le-am retinut eu):

1. cel mai cautat termen anul trecut de BF a fost Black Friday eMag (Marius, Radu, sa-i trimiteti o inghetata)

2. Google este o platforma de promovare

3. Desi Google nu produce continut este publisher

„Spor la conversii!” :)

5 Comentarii
  1. Bogdana Butnar spune:

    Salutare Orlando si multumesc ptr interesul acordat in special vorbelor mele in detrimentul celorlalti oameni care cred ca au avut chestiuni mult mai importante de spus.

    Cred ca e util sa subliniez aici ca nu am spus ca Google e publisher. Atunci cand moderatorul a spus ca suntem publisher eu am adaugat „pai da, ptr ca Google asta face, publishing”. Credeam ca ironia este subinteleasa si cumva faptul ca oamenii din sala au ras am crezut ca s-a si inteles. Vad ca nu ma pricep la ironii. De asemenea ce am spus este ca Google nu face parte din „infrastructura” Black Friday ci este o platforma de promovare ptr advertiseri in perioada asta asa cum sunt publisheri gen Mediafax. Ti-as fi recunoascatoare daca ai pune lucrurile in contextul corect.
    Multumiri

  2. […] pe google înseamn? c? a?a e. Dac? nu te indexeaz? google, nu exi?ti. ?i da, google este o platform? de promovare în care lumea crede cu sfin?enie. Previous […]

  3. orlando spune:

    Bogdana, reprezinti cel mai important player din online, acesta e motivul pentru care beneficiezi de o atentie mai deosebita.

    Corect, l-ai ironizat pe Claudiu la momentul respectiv, mai tarziu insa, cand s-a pus problema unei campanii pentru a promova cat de sigur e internetul ai spus, citez: „o astfel de campanie ar fi sustinuta de cel putin un publisher, Google” (citat aproximativ). Cum intalnirea a fost inregistrata sunt sigur ca organizatorii iti pot pune la dispozitie inregistrarea pentru a te ajuta sa-ti amintesti momentul.

    Iti multumesc si pentru confirmarea/adaugarea contextului referitoare la platforma de promovare.

  4. Vali spune:

    Bogdana, Google Trends te contrazice la capitolul cel mai cautat termen de black friday anul trecut:
    http://www.google.com/trends/explore?q=black+friday+emag#q=black%20friday%20emag%2C%20black%20friday&geo=RO&cmpt=q

  5. orlando spune:

    Vali,

    acelasi lucru i s-a spus Bogdanei si la intalnire, cineva din audienta a comentat ca in Trends nu apare respectivul termen ca cel mai cautat de BF.

Lasa un comentariu