Disney si-a cumparat o televiziune online cu $950 milioane
marți, martie 25th, 2014Azi noapte Disney a anuntat achizitia Maker Studios, o firma care:
– detine 55,000 de canale
– are 380 milioane abonati la aceste canale
– care genereaza 5.5 miliarde vizualizari pe luna
Totul se intampla pe YouTube. Impresionant.
This entry was posted on marți, martie 25th, 2014 at 07:51 and is filed under business, Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
8 Comentarii
Lasa un comentariu
Când nu vor mai fi cross linkurile cu titluri exagerate între zi, gândul, prosport, atunci po?i scrie c? s-a întâmplat ceva impresionant.
?i fondatorii au între 25 ?i 33 de ani. not bad.
Bogdan,
Iti recomand ZF Corporate Print http://www.zfcorporate.ro/zf-print/, 12 euro pe luna, toate stirile din editia print a ZF-ului, fara cross-uri cu titluri exagerate, fara publicitate. Sau fluxul Mediafax http://www.news.mediafax.biz/products.aspx fara cross-uri, fara publicitate.
5 miliarde de afisari pe luna aduc minim 25 – 30 milioane $ profit din youtube partner program.
adica isi scot banii in maxim 3 ani.
Profit = venit in cazul asta, nu stim ce costuri au pentru producerea continutului video. Oricum, $25-30 milioane/luna e ceva.
nytimes costa 10-11$ pe luna. cam scump zf corporate asta.
si suma este de 500 milioane. restul de +450 se platesc dupa daca se ating targeturi. si nu stii care sunt alea si cat de usor se pot atinge.
Diferenta dintre NYTimes si ZF Corporate e data de faptul ca romanii au auzit/stiu de NYT in timp ce americanii habar nu au ce e ZF Corporate. Mai exact difera dimensiunea pietelor pe care le targetam, NYT e un brand international si are f multi clienti non SUA, ZF e un brand local care incearca sa vanda continut unor clienti locali. Daca contentul iti este util platesti, daca nu,te duci la NYTimes. Chiar, esti client de NYTimes, ai dat cu cardu’?
Nu, ca articolele pot fi citite free intr-o limita, 10 pe luna parca, si n-am depasit limita asta. N-am vazut sa fie ca la zf corporate unde anumite articole sunt doar pentru cei care platesc. Si-n plus nu ma prea intereseaza stirile lor. La fool.com am platit 1 an subscriptie pentru niste analize/recomandari. Dar dupa ce-am vazut ca am mai multe informatii in contul brokerului nu le-am mai platit nici lor. :))