Despre ICEEfest si WeLoveDigital
marți, mai 19th, 2015Anul acesta festivalul regional lansat de Dragos in 2012, ICEEfest, se extinde cu 5 scene (Innovation, Know-How, Experts si 2xVIP), un show offline dedicat muzicii si entertainmentului online (co-produs cu CAT Music si KISS FM). Liniile de continut sunt mult mai clar delimitate pe zone de interes:
– Global & Regional Trends: Google, Facebook, Yahoo, Twitter, Microsoft
– Media & Content: The Huffington Post, The New York Times, Vice, El Pais, Le Figaro
– Creativity & Awareness: R/GA, Happiness, Hey Human!, Mind Scapes, Stink Digital, Candy Space, AKM3
– HiTech & Virtual Reality: Razer
– Programmatic & AdTech: Double Click, Sizmek, Xaxis, Adara, DataXU, InMobi, PubMatic
– Performance Marketing & eCommerce: eMag, uSwitch, House of Kaizen, Facebook, Google
– Mobile & Apps: Uber, Shazam, Skype, Globo, Yodel Mobile, UpStream
Sunt multe alte prezentari si companii, dar pe astea le-am remarcat pana acum. Agenda e aici (selectati de sus scena care va intereseaza).
Pe langa acestea, festivalul are o zona dedicata antreprenoriatului si lumii startup, unde ma voi implica si eu, prin WeLoveDigital.
Concret, in a 2-a zi de festival – vineri, 12 iunie – pe scena principala se vor intampla cateva lucruri interesante. In primul rand, Iulian Stanciu (eMag) va vorbi despre succesul in antreprenoriat si despre cum se poate lansa de la zero un business de 1 miliard de euro, din Romania. Dupa el, Niall Harbison (“Get Shit Done”) va avea o prezentare dedicata, pentru antreprenori. Va urma Radu Georgescu (GECAD) si Andrei Pitis (Vector Watch).
Povestea se va incheia cu “200 Seconds of Fame”, un proiect in care se implica incepand din acest an si WeLoveDigital.ro. Editia de anul acesta se intampla in parteneriat cu AeRO si Bursa de Valori Bucuresti iar in juriu vor mai fi reprezentanti ai 3TS Capital Partners (Marius Ghenea), Oresa Ventures (Laurentiu Ispir) plus Radu Georgescu, plus subsemnatul.
Formatul presupune sa pregatiti o prezentare a ideii voastre pe care sa o sustineti in format de “elevator pitch” , pe scena, in doar 200 de secunde (poate fi un film, pot fi cateva slide-uri) in care trebuie sa convingeti juriul si audienta ca proiectul merita finantare.
Pana acum au fost selectate 8 proiecte (Parking Plus, Green Soft, Tin Tag, Green Water Nano Technology, Restack, Clever Children, Trend Informatica si Easy Door). Mai avem loc de inca 5-6! Ce trebuie sa faci? Trimite un mail si cateva slide-uri la adresa 200@welovedigital.ro. Te vom anunta daca juriul considera ca ai un proiect care merita atentie. Sunt preferate ideile care au deja o forma, nu doar idei ;)
PS Antreprenorii care vor sa vina la ICEEfest doar la partea dedicata lor (plus, bonus, “Viral Movie Night” si stand-up comedy cu Jeff Leach, dupa) o pot face cu doar 50 de euro. Gasiti detalii aici
This entry was posted on marți, mai 19th, 2015 at 09:03 and is filed under Internet, Sustin. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
[…] Mai multe detalii referitoare la inscrieri pentru “200 Seconds of Fame” by AeRO puteti afla pe blogul lui Orlando Nicoara – WeLoveDigital.ro […]
… doar vorbarie si cam atat.
[…] Orlando Nicoara deschide, alaturi de fosti angajati ai Mediafax, ziarul profit.ro. Despre ICEEfest si WeLoveDigital […]
[…] Mai multe detalii referitoare la inscrieri pentru “200 Seconds of Fame” by AeRO puteti afla pe blogul lui Orlando Nicoara – WeLoveDigital.ro […]