Doua din media noastra

1. Click ramane singurul ziar cu peste 100,000 vanzari in medie pe zi. De remarcat ca Jurnalul National a coborat sub Ziarul Financiar la vanzari (4800 vs 6600). Datele complete aici.

2.

„În anul 2015, chiar ?i o companie de pres? orientat? pe pionierat digital, cum este Gazeta Sporturilor, realizeaz? 90% din audien?a pe internet, dar încaseaz? doar 10% din venituri pe internet. Sîntem unii dintre cei mai mari încasatori de publicitate clasic? pe net ?i de la google din România, dar asta nu înseamn? decît un euro din 10 în veniturile noastre. Un euro din 10! În schimb, realiz?m 90% din venituri la taraba de ziare, de?i acolo se mai afl? doar 10% din audien??.”

Catalin Tolontan despre business-ul de distributie inserturi de la Gazeta Sporturilor.

Un comentariu
  1. Razvan spune:

    Tot ce e pe internet e gratis. Faptul ca platesc abonament la net e suficient. Asa au fost invatati oamenii.
    Publicitatea clasica, bannereala, va muri odata cu popularizarea solutiilor gen adblock.
    Ma uimeste faptul ca in vest 50% au instalat adblock.

Lasa un comentariu