Pareri?

I think launching a consumer focused mobile app and getting sustained traction (>1mm MAUs for six straight months), is almost impossible right now. That doesn’t mean it can’t be done. I am sure there will be exceptions that will prove the rule.

Context

3 Comentarii
  1. Nicu Alecu spune:

    Din comentarii: „building mobile app is not business, business is what behind the app”.
    This pretty much says it all. In plus e si asta un caz clar de „chasing the wrong numbers”

  2. Traian spune:

    Nu mai gasesc articolul, era despre evolutia app store-ului, dar concluzia era ca daca vrei si sa faci bani cu un app trebuie sa fi dispus sa incluzi publicitate in aplicatie.

  3. Luc spune:

    Se poate dar e foarte scump.
    Pe mobile classifieds de ex. e o batalie incredibila, sint foarte multi playeri lansati relativ recent si umflati de VC sau parinti gen Naspers/Ebay – Letgo, Offerup, Shpock, Wallapop, Close5 etc. Majoritatea au investitii de 100 milioane$ sau peste care se duc in TV, app install ads, etc. in speranta ca unul ia piata si va fi un business de cateva miliarde la nivel mondial.

Lasa un comentariu