Netflix se duce spre 100 milioane abonati
marți, aprilie 18th, 2017Continuarea postului despre Netflix, dupa anuntarea rezultatelor pe primul trimestru:
– 98.75 milioane abonati, in crestere de la 81.5 cat avea anul trecut in primul trimestru. Undeva in trimestrul 2 vor atinge 100 milioane abonati.
– Cresterea e mare, dupa deschiderea a 130 de noi piete in primul trimestru al anului trecut, dar sub propriile estimari: 3.53 milioane abonati non SUA, sub estimarile de 3.7 mil/1.42 mil abonati in SUA vs 1.5 mil estimati
– Venituri de 2.64 miliarde USD, in crestere cu 35%
– 178.2 milioane USD profit, in crestere de la 27.7 milioane in Q1 2016
– 190 de tari in care opereaza azi
– Datorii actuale si viitoare care detinatorii de drepturi sau catre producatori: 15.3 miliarde USD
This entry was posted on marți, aprilie 18th, 2017 at 08:33 and is filed under Internet, TV/Cinema/Music/Sport. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
1. Se contorizeaza si cei care incearca serviciul o luna gratuit? Nu de alta, dar am vazut ca pe acelasi card dupa o perioada poti avea iar dreptul la o luna gratuita.
2. Modelul des intalnit la Netflix este ca se plateste un abonament si mai multi indivizi folosesc contul. Acum intrebarea este… sunt 100 milioane abonamente, sau se estimeaza 100 de milioane de oameni care vizioneaza? Nu de alta, dar daca ar fi 100 de milioane de abonamente sunt sanse mari ca numarul de oameni care vizioneaza sa fie dublu, poate chiar triplu.
3. Cum adica au datorii de 15.3 miliarde? In cazul lor detinatorii de drepturi inchid ochii? Daca tu ai vrea sa faci un serviciu gen Netflix nu o sa iti dea nimeni licente pe datorie… pe ideea ca poate vei plati candva, nu?
4. Am citit in niste carti despre lumea cinematografiei ca anual se produc peste 5000 de filme de foarte buna calitate. Majoritatea cer drepturi de autor mult mai mici decat cele practicate in zona americana. Totusi aceste filme nu apar pe nicio retea. De ce? Raspunsul celor care au analizat este ca se investeste o suma enorma ca aceste filme concurent sa ramana anonime, pentru a nu face concurenta celor livrate ca „best of” in cinema si alte retele.