se misca
vineri, iulie 7th, 2006Heineken incepe sa se miste pe online, ultima realizare este site-ul dedicat concertului FatBoy Slim. Un mare merit pt directia adoptata de producatorul olandez il au si baietii de le Senior Software. Iata cu dupa Bergenbier incep sa inteleaga si alte branduri ca online-ul nu „musca” si poate ajuta. Apropo de Heineken, au un muzeu la Amsterdam care chiar merita vizitat chiar si de un non bautor de bere (like me :))
This entry was posted on vineri, iulie 7th, 2006 at 20:36 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
8 Comentarii
Lasa un comentariu
In mare parte ok, bravo lor si, intr-adevar, felicitari echipei Senior Software. Insa blogurile… Iata ce cred despre ele: http://gorgeoux.blogspot.com/2006/06/golden-brau-stalks-me.html. Poate iese ceva bun de aici daca Mihai ne citeste :)
Parerea mea e ca dupa Heineken au inteles altii :)
(e.g thirst 2005) si se misca online bine de mult timp (vezi explozia championsplanet) ;)
Aceasta nu ar fi nici prima premiera Heineken din Romania, nici prima actiune Heineken din Romania care se dovedeste o premiera globala in „reteaua” lor. Tema pe care o lansez este una istorica, daca vrei: ai deschis drumul–>altii vor urma calea–>cum faci sa te mentii in frunte?
Prin profesionalism si devotament. ;)
[…] Asa cum mai citim si prin alte bloguri … vorbeste lumea ca ne miscam bine cu promovarea online a concertului FatBoy Slim din august de la Mamaia. […]
Huh?
gorgeoux. fff e cel care a creat jocul campaniei fatboslim. adica cu alte cuvinte multumiri pentru aprecieri. si noi va iubim :D
Aud de la Mihai ca bem o cafea/ bere dupa ce dam gata concediile. Asa sa-i ramana numele ;)