doua despre proiecte speciale in online
marți, noiembrie 18th, 2008– DailyBusiness trateaza subiectul intr-un material in care mai multi playeri din online, inclusiv oameni din agentii, isi dau cu parerea despre campaniile neconventionale;
– Business Standard analizeaza doua astfel de proiecte, ambele de la GSP.
Later update bonus: in Australia clientii taie din print si tv pt a mari bugetele online (thx B)
This entry was posted on marți, noiembrie 18th, 2008 at 08:27 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
3 Comentarii
Lasa un comentariu
Referitor la articolul din DB cred ca citatul „Opinia apartine unor reprezentanti ai companiilor de advertising …” spune tot.
Din punctul de vedere al unui advertiser este normal sa consideri ca marketing managerii (clientul) nu sunt suficient de open minded ca sa accepte altceva decat bannere clasice.
Aceasta mentalitate de advertiser este intalnita nu numai in online ci peste tot in advertising si de obicei apare atunci cand advertiserul nu intelege foarte bine nevoile clientului.
Clientul nu este atotstiutor si, de multe ori, nu isi cunoaste foarte bine propriul brand.
Rolul advertiserului este si acela de a educa clientul, de a identifica nevoiele acestuia de comunicare (dincolo de obiectivele comunicate), de a veni in intampinarea acestor nevoi cu produse atat eficiente cat si creative si, nu in ultimul rand, de a oferi clientului posibilitatea de masurare a rezultatelor unei campanii ne-standard.
Daca un client este ajutat sa inteleaga (folosind „limbajul” lui, nu al advertiserului) si i se ofera si posibilitatea de a masura rezultatele atunci veti vedea cum o sa apara mai multi „open minded” :).
Daca va uitati un pic in trecut la advertisingul clasic veti vedea ca s-a trecut si acolo prin momente de genul asta si au castigat agentiile care au fost in stare sa-si educe clientii si sa-si manageruiasca corect noile produse (vezi inceputul anilor 2000 si direct marketingul).
Daniel,
vezi ca advertiser = client
ai dreptate, my bad :(
in textul de mai sus dam replace la „advertiser” cu „agentiile de advertising online”