AOL schimba strategia si concediaza 5000 de angajati
vineri, august 4th, 2006WSJ anunta ca gigantul american AOL, parte din TimeWarner, are in plan o schimbare radicala de strategie ce va conduce la concedierea a ~ un sfert din angajatii actuali (5000 dintr-un total de 19,000). Concedierile fac parte din planul companiei de a reduce cheltuielile cu 1 miliard USD si vin la numai o zi dupa ce AOL a anuntat ca va oferi serviciul de internet gratis (dial-up) urmand sa renunte la abonamentele platite de utilizatori in favoarea modelului bazat de publicitate.
Strategia nu e noua si a mai fost incercata in anii 1999-2000 de alti furnizori care au disparut insa de pe piata o data cu bubble 1.0. Piata e alta acum, iar daca Google va colecta anul acesta ~ 12 miliarde USD din publicitate probabil ca cei de la AOL si-au facut bine calculele cand au luat aceasta decizie indrazneata. Ar mai trebui adaugat ca dial-upul e mort chiar si in .ro, probabil ca si in SUA ultimii dial-upisti sunt clientii AOL aspect care a contat si el semnificativ in decizia AOL.
This entry was posted on vineri, august 4th, 2006 at 09:49 and is filed under business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.