cinci din publicitatea online
miercuri, ianuarie 14th, 2009– Trilulilu.ro si Kappa.ro pleaca de la Boom, conform hartii lui Vivi e vorba de cele mai vizitate doua siteuri din portofoliu regiei NCH;
– Adevarul.ro si Click.ro se vor vinde singuri in 2009 Adevolution pierzand exclusivitatea;
– Libertatea.ro continua cu Splendid iar EVZ.ro ramane in zona Arbomedia, se risipesc astfel zvonurile cum ca Ringier isi va internaliza vanzarile in 2009;
– Vodafone.ro va fi vandut de Intact Interactive dupa ce a dansat jumatate de an cu cei de la Arbomedia;
– Laurentiu Ionete, directorul general de la CLIR Media, regia ce vinde, printre altele, spatiul tv pe Antene, vede o crestere de 20-25% pt online in 2009 in timp ce presa si outdoorul vor scadea. Pe de alta parte tot el vorbeste de rebate-ul din online care ar fi ajuns la 25%. Mai multe in materialul cu el din Hotnews.
This entry was posted on miercuri, ianuarie 14th, 2009 at 15:59 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Din spusele lui Biris, Trilulilu.ro vinde in paralel cu Boom, nu pleaca de la ei. Nu inca cel putin…
nu mai pot,toti o au cu asta „cum vor merge blogurile in 2009” nu mai bine la lasam sa mearga decat se ne gandim si sa ne intrebam cum vor merge?
Sergiu cred ca a internalizat vanzarile de publicitate in acest an.
Trilulilu trebuie sa monetizeze rapid traficul pe care il are. Astfel se duce de rapa toata investitia lor. Youtube merge prost pentru google asa ca si ei isi fac probleme. Anul a inceput prost pentru trilulilu.
Inafara de blogeri nimeni nu se intreaba cum vor merge ele fara o sustinere tv la stiri.
Cat despre faptul ca anul asta a inceput prost pentru Trilulilu, credeti-ma a inceput prost pentru toata lumea. ( acum se vede cat de bun manager esti ).
Cele 5 schimbari care se fac, sunt doar inceputul, cel putin asa cred, nu sper dar este o parere care am avut-o exact decand Boom a anuntat ca nu mai garanteaza veniturile. Sunt convins ca schimbarile continua, de la agentie la agentie, unii pleaca de acolo altii vin de acolo si tot asa, pana cand se va stabili totul, si unii vor castiga altii vor pierde.
Pe online, treaba merge din ce in ce mai bine, este un fapt stiut, vazut, probat … Personal incep sa gandesc modele de monetizare, ori pe Add-uri contextuale, ori pe sisteme de plata pentru anumite servicii oferite. Ideea de Banner sa cam dus …
Imi place cum incepe Intact interactiv, in forta, cu ambitie si dece nu … MULT SUCCES.
Personal am lucrat cu Boom media si a fost bine, nu am ce reprosa, am numai cuvinte de lauda, celor care pleaca de la boom le spun,,, ganditi-va de 2 ori inainte.
Tot ceea ce spun este o parere personala.
Cred ca majoritatea regiilor se vor folosi de `criza` pentru a repozitiona contractele cu site-urile din portofoliu. Totusi ar trebui sa fii putin inconstient ca publisher sa nu impui criterii de performanta si sa accepti contracte la comision fara nici o garantare, mai ales ca majoritatea au si proiecte web proprii/parteneriat etc. ce cu siguranta vor fi si in continuare scoase in fata clientilor in detrimentul celorlalte din portofoliu.
Ca urmare multe site-uri medii se vor vinde singure cel putin o perioada. Dar daca vor supravietui, e cu totu alta problema :)
– Vodafone.ro va fi vandut de Intact Interactive dupa ce a dansat jumatate de an cu cei de la Arbomedia; ?
Vodafone.ro accepta publicitate pe site ?
da, Vodafone vinde publicitate pe Vodafone.ro