Cat de periculos a ajuns Google?
joi, aprilie 30th, 2009Zilele trecute citeam ca Google e primul brand care a depasit bariera de 100 miliarde USD la nivel de evaluare. Peste Coca-Cola, Microsoft, IBM, Apple sau orice alt brand va mai trece voua prin cap. Si ma gandeam cat de puternic a devenit acest player de online daca a depasit in numai 10 ani business-uri cu vechime si traditied din zona de offline.
Well, acum cateva minute am primit alerta de la WSJ care-mi spune cat de puternic si periculos a devenit Google. Atat de puternic incat s-a intamplat ceea ce anuntasem aici, 3 dintre cele mai mari trusturi media/televiziuni din SUA (si nu numai), NBC, News Corp. si Disney au ajuns sa se alieze pentru a-i face fata. NBC si News Corp. (Murdoch) erau deja parteneri in Hulu.com unde va intra, cu o participatie de 30%, si marele Disney. Ceea ce inseamna ca show-urile de pe ABC/ESPN (televiziuni Disney) se vor vedea pe Hulu si nu pe YouTube.
Pastrand proportiile e ca si cum televiziunile Protv se aliaza cu Antenele si cu PrimaTv pentru a face un site cu (,) continut video care sa se bata cu Trilulilu. Nu ca ar fi fun? :)
P.S.1 Biris, dai un suc de portocale (fresh) cand ne vedem pentru ca te-am folosit la comparatie :)
P.S.2 Ce-mi place la criza asta e ca arde etapele. Le arde rau de tot :)
This entry was posted on joi, aprilie 30th, 2009 at 18:41 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Exemplu de Romania nu-i rau, man. Nu-i rau deloc. Ba chiar realistic :-)
Esti sigur ca ProTVul s-ar alia intr-un astfel de demers? Pentru ca nu am mai avea de convins decit PrimaTV ;)
PS Daca iese ceva din ideea ta, promit sa dau o bere. Parca era rindul meu. Si sa-ti facem si o statuie pentru ca ar fi prima colaborare… trans grupuri media.
Inainte ca Hulu sa-i bata pe Youtube, s-ar putea ca Google Ventures sa-i bata pe multi altii in offline.
Hulu are 3% m.s. in SUA. YouTube are 40. End of story.
Daca as vedea-o si pe asta inseamna ca arsul etapelor ia proportii fara precedent. Pentru ca eu am impresia ca mai e ceva pana sa existe interesul pentru astfel de miscari. Oricum, cu Google, ma bucur si eu ca am intuit, desi situatia nu-i chiar asa stralucita :-D
DS,
Hulu tocmai ce a urcat pe locul 3 in topul siteurilor pe zona video din SUA, dupa Youtube si siteurile News Corp. E adevarat ca cele 380 mil vizualizari din Martie din dreptul Hulu sunt departe de cele 5.9 miliarde ale YouTube-ului insa daca vorbim de venituri sunt cam pe acolo.
daca Hulu si Youtube au venituri cam la fel cu o diferente enorma de trafic insemna ca cei de la Hulu au un mangement mult superior.
Orlando, revin cu intrebarea: Pro-ul chiar e interesat sa se bage in ceva similar sau era doar o comparatie SUA-RO pentru a da culoare subiectului? :)
E mult prea tare. ?i e chestie mondial?.
Cius, Orlando. Portocale rosii de Sicilia daca vrei :D
In alta ordine de idei, Google a devenit scarry de ceva vreme. Trebuie doar sa te uiti la viteza cu care implementeaza lucruri noi la toate serviciile lor si iti vei da seama cat de greu poate fi oricui sa tina pasul cu ei.
Uite un site care a reusit sa schimbe ceva in offline si la noi. Ei au inceput, altii i-au ajutat…
http://www.derdelus.ro/2009/04/26/reporter-special-despre-schi-la-tv/
ce zici? stii povestea?
Si implicatiile la nivel comportamental pe care Google le genereaza is demne de toata atentia…
[…] la nivel social, incep sa cred ca cel putin pentru online, criza financiara poate fi benefica, arzand multe etape, iar acest lucru nu se intampla numai la nivel […]