trei din online
miercuri, iulie 8th, 2009– Amalia Cretu, Strategist Google Adwords: „In Romania, investitiile in online nu ajung sa canibalizeze bugetele altor medii” (nu sunt de acord cu Amalia dar ii inteleg punctul de vedere pt ca vorbeste din perspectiva Google unde sunt multi clienti mici/medii ce nu consuma tv, parerea mea este ca toate mediile se bat in acest moment intre ele pt fiecare euro ramas dupa ce clientii si-au setat cifrele pt tv);
– StirileProtv.ro a fost in iunie liderul sectiunii stiri din SATI depasind Realitatea, Hotnews, 9AM, GSP, Libertatea sau Cancan. Si Mediafax.ro;
– doua articole despre publicitatea online din primul semestru, unul in Wall-Street, celalalt in Standard.ro
This entry was posted on miercuri, iulie 8th, 2009 at 06:08 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
come on
and the google chrome operating system
you just missed that :p
[…] citit via Orlando, o declaratie a oficialilor Google potrivit careia “In Romania, investitiile in online nu ajung […]
Hmmm!!! Probleme de ecologie… oare Internet-ul (retele+cabluri+calculatoare+monitoare+etc.) nu este cel mai ecologist media? Pentru ziare se taie copaci… TV-ul are unde electomagnetice + caldura…
@rast bravo, frumos gandit insa crezi ca se gandeste cineva la aceste aspecte cand e vorba de reach?:)
@Eugen urmaresc problemele ecologice de ani de zile. A fost o perioada „de tacere”. Se pare ca aceste probleme au devenit f. f. grave. Multe oficialitati au inceput „sa se agite”, pe tema asta…
Later…
O oficialitate: printul Charles…
un link: http://www.capital.ro/articol/printul-charles-mai-avem-96-de-luni-sa-salvam-lumea-122006.html