ceva fin
joi, ianuarie 25th, 2007This entry was posted on joi, ianuarie 25th, 2007 at 19:26 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
9 Comentarii
Lasa un comentariu
Genial. Felicitari celui / celor care a / au venit cu ideea.
Asta da „Consumer activation” :-)
[…] Via Orlando. […]
Foarte tare! Excelent!
Nu pot sa ma abtin – SEAT Leon a avut ceva asemanator acum un an pe Cinemagia. Nu au in comun decat promovarea „ca un film”. Insa forma este alta.
La tot mai multe idei din astea.
Ce impact are o insertie mica precum asta, chiar si in cazul unei campanii considerata de cei mai multi slabuta.
Un impact maxim sub aspect efort / efect :-)
felicitari clientului pt ca a acceptat aceasta propune neconventionala de a folosi internetul
Da, merge. User experience inedit pentru utilizatorii permanenti ai site-ului.
Mie mi se pare o abordare lame.
desi vad foarte bine si nu am ochelari a trebui sa ma uit de vreo 2-3 ori pana sa ma prind. oricum e o campanie slaba in totalitatea ei. nu spune nimic, e rece, e confuza- asemanator cu tot ce a facut connex-ulsi apoi vodafone-ul in ultimii 4-5 ani. Spun asta desi sunt clientul lor de cand au venit Romania si nici nu am niciun gand sa ma schimb.
Ca si on line e interesant si merita apreciat, dar realizarea e mult mult prea subtila si risca sa fie trecuta f usor cu vederea