mai e mult de munca
luni, august 6th, 2007am lansat OneMagazine (feedbackul e bine venit, ca de obicei, il si premiem de data asta), urmeaza Descopera si Business Magazin + restul + Apropo + …. adica mai e mult de munca … iar contractul meu cu Mediapro e confidential asa cum e si normal.
This entry was posted on luni, august 6th, 2007 at 17:08 and is filed under Media, Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
13 Comentarii
Lasa un comentariu
Orlando, sa le faci e una, si sa le intretii e alta. Ma asteptam la mai mult de la ZF TV, decat la o stire la (cel putin) doua saptamani, cat pare sa aiba precedenta. Asta, mai ales tinand cont de resursele de suport video ale grupului. Asa si cu site-ul asa, ca si cu multe altele pe care le faci. De altfel, am scris un editorial despre profesiionline.ro acum vreo saptamana.
asa e Alexandru, ai mare dreptate. ZF TV e un proiect pilot care se va regasi in noul ZF … va trebui sa mai ai rabdare.
daca ai putea sa-mi lasi si linkul la articolul despre Profesii ti-as fi recunoscutor.
E un articol critic… Poate mai critic decat ar fi meritat, dar cand asteptarile sunt mari, si exigentele sunt pe masura. Iata link:
http://www.themarketer.ro/ro/index.php?id=10028&lang=ro&concl=editorial&pag=1&themarketer=125
(in caz ca functioneaza, e la Editorialele Zilei, pe themarketer.ro, pe 24 iulie, cu titlul „ADRIAN SARBU ARE FLER DE ANTREPRENOR, NU DE MARKETER”). Hmmm, sper sa nu ma puna Sarbu pe lista neagra….
l-am gasit … ai si nu ai dreptate :)
Pe tolo.ro, Catalin Tolontan vorbeste azi despre expirarea contractului tau (http://www.tolo.ro/2007/08/06/orlando-un-an-de-mediapro-mai-departe).
Cand spui ca „mai e mult de munca” te referi la tine sau la site-urile MPI? Evident ca, contractul este confidential, dar nu ne dai nici macar directia?
Oricum, interesanta zi sa iti expire contractul. Am senzatia ca azi e „Schimbarea la Fata”, sarbatoare religioasa cu multe conotaii simbolice.
Cateva mentiuni:
– profesiionline.ro nu este si nu se doreste sa fie un site de job-uri
– nu poti compara mere cu pere („combinatie de site de job-uri cu agentie de recrutare…contra unor sume destul de mari pentru zona de publicare de anunturi”); postarea de anunturi pe site e free, iar sumele percepute pentru publicarea de anunturi fie online, fie offline sunt net mai mici in comparatie cu cele percepute pentru servciile de selectie de CV-uri
– ramane de vazut daca este un concept complicat sau nu, e datoria echipei sa faca serviciile oferite accesibile oricarei companii :)
Alexandru,
ma refer la MPI si implicit la mine, cu totii mai avem mult de munca.
S-ar putea sa fi inteles gresit. Mie profesiionline.ro mi s-a parut o intersectie de 3 lucruri (site de job-uri mai „premium” + content de HR/cariera + servicii de recrutare/selectie).
Conform viziunii tale, ce ESTE de fapt, profesiionline? Care ar fi definitia/pozitionarea in termeni afirmativi, nu negativi? (fiindca a spune ca NU concureaza cu bestjobs nu defineste suficient, iata eu n-am inteles…)
ProfesiiOnline este un serviciu oferit specialistilor de HR, dar si pietei de business targetand exclusiv zona de middle/top management si specialisti; da, candidatilor oferindu-le posturi specifice nisei mentionate mai sus, iar companiilor servicii care sa le usureze accesul la astfel de candidati.
Partea de content completeaza intregul oferind informatii de business, de interes pentru dezvoltarea profesionala a vizitatorilor, informatii din domeniul HR (legislatie, salarizare, etc.) cat si un acces facil la diverse evenimente la care principalul target ar avea un acces mai greoi (vorbim de middle si top manageri al caror timp este mai mult decat pretios).
Bravo, vad ca de data asta aveti si titluri. Pe mediafax problema continua :P
Totusi, ar fi indicat sa le inversati. Ex: „Lifestyle :: OneMagazine”
Vezi la reclamele facute pentru OneMagazine – am vazut pe promotor.ro – chiar nu se uita nimeni pe ele inainte sa li se dea drumul online? Ce inseamna „sigle, sexy, stylish”? :) n-ul ala l-a mancat la redactare :) – e pacat la o reclama in care sunt atat de putine cuvinte.
thx, le-am trimis colegilor din Publimedia pt a modifica bannerul
Mihai, se rezolva soon si pe Mediafax :)