Doua despre YouTube, una despre Facebook

1. Alex Carloss, fostul „head of digital distribution” la Paramount/Viacom s-a mutat la YouTube unde va lucra alaturi de Robert Kyncl, ex Netflix

2. Un interviu cu Salar Kamangar, CEO-ul YouTube din care am retinut declaratia de mai jos, declaratie ce arata destul de clar ambitiile Google de a deveni un player in ceea ce va fi viitorul pe partea de video, distributia online:

We want to move YouTube from being a site that’s organized around individual videos to one that’s organized around sets of videos …. We want to deliver a personalized stream of videos for you that is specific to what you are interested in. When you think about the impact cable had, we think we’re in a position to have a similar impact for video delivery, like what cable has done with broadcast. In the early ’80s, you had three or four networks. Now those three or four networks are responsible for 25 percent of viewership, and the cable networks are responsible for all the rest. Right now, the fraction of traffic that is Web video is small relative to broadcast and cable, but it’s growing at a fast rate. What’s amazing is that the Web enables you to build a kind of channel that wouldn’t have made sense for cable, in the same way cable enabled you to build content that wouldn’t have made sense for broadcast. You couldn’t have done CNN with the broadcast networks; you couldn’t have done MTV with the broadcast networks.

3. Facebook intra in „distributia” digitala a filmelor printr-un parteneriat cu Warner Bros (nu e parteneriat, vedeti comentariul lui Lorand, e o aplicatie Warner Bros ce foloseste sistemul de credite Facebook) si folosindu-se de propriul sistem de plati. As paria ca pana la finele anului vom vedea, online, legal, premierele in aceeasi zi in care ruleaza la cinema. Pe Netflix, Youtube, Facebook sau in alta parte.

12 Comentarii
  1. alex spune:

    3. nu are cum doarece ar fi prea usor de piratat

  2. Din pacate stirea legata de parteneriatul Facebook cu WB este missleading: Iata ce zice TechCrunch despre asta: http://techcrunch.com/2011/03/08/holy-misleading-conclusions-batman-the-facebook-netflix-killer-that-wasnt/

  3. Silviu spune:

    Eu a? vrea s? m? bag la pariu :D

  4. orlando spune:

    Lorand,

    sunt sigur ca daca va iesi „bine” vor avea un parteneriat oficial, nu doar cu Warner ci si cu restul studiourilor

    alex,

    nici un studio nu-ti da filme inainte de a-ti testa playerul, au echipe proprii care se ocupa cu asa ceva

    Silviu,

    hai, spune miza, esti a doua persoana care-mi spuna ca tine pariul.

  5. butcher spune:

    Eu personal as plati sa vad online un film, in aceeasi zi in care se lanseaza la cinema in SUA sau mai stiu eu unde…deci thumb up. Ne trebuie televizoare 3D :) si popcorn.

  6. Silviu spune:

    Nu-mi vine nicio miz? în cap. Te las pe tine s? alegi :D

  7. nicu spune:

    pariati pe un bilet de concert..

  8. Silviu spune:

    O idee bun?. Câ?tig?torul alege concertul, e bine Orlando? :D

  9. Silviu spune:

    Când a venit, un buzz pe mailul pe care l-am pus la acest post. :D

  10. 10 « Orlando spune:

    […] cu Spotify, cei din urma consiliati de Sean Parker, unul din actionarii Facebook –> dupa testele cu filme facute cu Warner Bros se pare ca directia catre care se duce Facebook este de […]

Lasa un comentariu