Cine a investit in IPO-urile „tech” e pe minus

Anul trecut mai multe companii din online au avut IPO-uri, cum se prezinta actiunile lor la inceput de an vedeti mai jos, toate sunt pe minus:

Zynga: Scadere 0.95% (IPO in 19 Decembrie, 2011).

Groupon: Scadere 20.99% (IPO in 7 Noiembrie, 2011).

LinkedIn: Scadere 33.2% (IPO 20 Mai, 2011).

Pandora: Scadere 42.5% (IPO 16 Iunie, 2011).

Yandex: Scadere 49.3% (IPO 25 Mai 25, 2011).

In mod normal in acest an vom avea Facebook listat, de vazut cand se va intampla si mai ales cum vor performa. Intre timp Google „duduie”, actiunile lor ajungand la $665, nivel care nu a mai fost atins de la finele lui 2007. La aceasta valoare, in acest moment, diferenta dintre capitalizarea Microsoft si Google e de doar 10 miliarde, e foarte probabil ca, dupa ce anul trecut a fost depasit de Apple, anul asta Microsoft sa fie depasit si de Google.

3 Comentarii
  1. Stefan spune:

    Nu doar americanii si rusii, dar nici listarile chinezilor nu au mers prea bine:
    Facebook-ul chinez – Renren (NYS: RENN): -79.4%
    Antivirus chinezesc – Qihoo 360 (NYS: QIHU): -54.0%

    O analiza mai in detaliu despre cele mai proaste IPO-uri din 2011 aici: http://www.dailyfinance.com/2011/11/28/the-5-worst-ipos-of-2011/

    In alta ordine de idei, un an nou cat mai bun ;)

  2. Orlando spune:

    Multumesc Stefan x 2

  3. […] de actiunilor companiilor din online care sunt pe minus la cateva luni de la IPO, mai jos aveti situatia […]

Lasa un comentariu