Povestea unei campanii
marți, februarie 12th, 2013Povestea campaniei gandul & gmp o gasiti aici, mai jos aveti finalul, macheta aparuta ieri, pe o pagina intreaga, in The Guardian.
This entry was posted on marți, februarie 12th, 2013 at 07:44 and is filed under Media, Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
5 Comentarii
Lasa un comentariu
cat mai costa o macheta in The Guardian? :))
Felicitari pentru campanie!
Vazut. Placut. O treaba excelenta…
Da, dar Guardian e cumva înfr??it cu Gândul, nu? Parc? Gândul cump?rase fonturile lui Guardian ?i formatul de ziar. P?cat c? nu mai e pe hârtie. Ziarele online sunt na?pa, au mai multe gre?eli, sunt mai superficiale ?i cu „breaking news”-uri, cu reclame d-alea enervante. Pe hârtie era mult mai bun.
Nu, nu e nici o infratire.
daca tot aveti pagina asta in The Guardian, poate va inspirati de la ei si pentru formatul articolelor. Pentru comparatie:
http://www.guardian.co.uk/sport/2013/feb/14/oscar-pistorius-girlfriend-shot-dead versus
http://www.gandul.info/international/sportivul-paralimpic-oscar-pistorius-si-ar-fi-impuscat-mortal-prietena-10561185
Parca ei nu sunt asa ahtiati dupa clickuri pe pagina.