cost per click care e de fapt cost per afisare
joi, august 21st, 2008„Serviciul Telestiri.ro este dezvoltat in sistemul „pay-per-click”, click-ul fiind considerat momentul cand un user intra pentru a viziona stirea video respectiva.” de aici
iar din categoria „am descoperit apa calda internetul” : „Principala caracteristica a serviciului Telestiri este ca advertiserii au posibilitatea sa plateasca doar daca video ad-ul este vazut, ceea ce permite un control bun al bugetului.” tot de acolo.
definitia CPC + definitia CPM. da, stiu, azi sunt rau.
This entry was posted on joi, august 21st, 2008 at 17:03 and is filed under aberatii, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
unii fac asta de un an jumate – doi, totusi :) Ah, dar stii care e partea si mai tare? Ca eu fara sa stiu am comentat despre piata de video advertising pe un articol despre un produs concurent cu unul la care sunt si eu asociat (LiveRail). Misto, nu? :))
Te-ai „contaminat”?:-)
azi da
da bine Sergiu declaratia ta acolo :)
Noprimetime’ul (facut de Treekorks) pe care ProTV il foloseste de 1 an si ceva face acelasi lucru si chiar si mai multe (adv pe feed live).
Daca domnii de la Clir Media spera la 2 milioane de euro / an doar din video adv ori sunt ingrozitor de optimisti, ori sunt intr’o mare eroare., ori sunt eu intr’o si mai mare eroare :). Aaaa si sa nu ma intelega gresit lumea: daca ei reusesc la anu 2 milioane doar din video, inseamna ca si noi ceilalti putem spera la alte multe milioane din video asa ca le uram tot succesul din lume sa mute muntii de bani pe online!
Eu totusi nu inteleg de ce zici ca esti rau doar pentru ca semnalezi (decent) o eroare.
Andrei,
pt ca e interpretabil tinand cont ca telestiri.ro e un produs Intact, trust concurent cu Mediapro …
Deja devenise plictisitoare piata asta online. Noroc cu ultima luna.
Din ce inteleg eu din articolul de pe DailyBusiness.ro, „pay-per-click”-ul, sau „cost-per-click”, care in cazul de fata inseamna „cost-per-view”, este de 0.10 – 0.15 euro; ceea ce in termeni de CPM inseamna 100-150 euro. :) In conditiile in care, pe ArboMedia de exemplu, CPM-ul mediu este de 11.87 euro, iar cel mai mare este 100 RON. Desigur, e vorba de video aici, nu de articole text. Totusi, abordarea e destul de indrazneata.
Efectele si consecintele…..
o zi minunata iti doresc
chiar esti rau.
E cost per click dar clickul nu e clickul pe care-l definesti tu (piata) .. adica utilitatea pt advertiser e … probabilitatea ca userul sa fie expus unei afisari :) .
Cost per play :) ar fi creat si mai multa confuzie :))
da Cristi, e cost per afisari, ceea ce am spus si eu, hai sa nu inventam noi o definitie autohtona a clickului :)
asa e Catalin, costul pe CPM ar fi intre 100 si 150 euro, pt comparatie pe tv e undeva intre 1 si 2 euro
Esti rau numai astazi si pana luni iti trece? Io ma gindesc doar la sanatatea ta…
am fost pana aseara, mi-am revenit, am numarat pana aproape de 10,000 :)
sananatea mea? thx pt grija, de ce crezi ca vreau sa ma retrag la 35-40 de ani? :D
radeti voi radeti dar mie nu mi se pare funny… ca te chinui 3 luni sa ii explici unui client ce e una si ce e alta si apoi citeste pe undeva o minunatie de genul asta si gata… nu mai intelege nimic, end of story!